3 maj

Idag är de södag, är hos malin i radlett. vi ligger fortf kvar i sängen och datanördar, men snart ska vi ta oss upp och dra oss till oxfordstreet å shoppa lite, va inne i watford igår, jag shoppade lite smått. Ett par skor och leddings från primark, en t-shirt från pink inc. och örhängen från H&M och River Island. sen drog vi hem igen å datanördade ett tag sen gick jag till ett kinamat ställe och beställde hem mat :) de va jävligt gott må jag säga. vi kollde på halva Twiligt sen ville malin sova. så ska kolla klart på den ikväll :)
ja just de, i fredags fyllde pappa år, GRATTIS i efterskott. och idag fyller Kerstin år (malins mamma) GRATTIS på dig med ! :)

ne, nu ska jag ta mig i kragen och klä på mig å göra mig redo. å dra å shoppa :D skulle behöva lite nya t-shirtar!
hade bra, PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0