8 maj

kom precis in i mitt rum igen, känner fortfarande lukten av mat, James&Sophie ska äta middag nu.... väldigt konstigt, dom äter kvällsmat väldigt sent varje dag, och barnen är fortf vakna, eller inte romilly, men dom andra. dom gråter för fullt, antar att dom är för trötta.. kl är ju 21.14 dom borde sova för längesen! De finns ganska mkt konstigheter här tycker jag, mat sent(äter aldrig tillsammans. tycker att dom nästan aldrig har tid med varandra, Sophie jobbar inget så hon lever på James pengar, förstår inte... han måste ju tjäna massor. betalar för skolan till barnen, mat 2 bilar, hus, el, vatten, mig och alla andra utgifter som blir, shopping osv. men han börjar typ kl 8 åker härifrån med tåg kl 6 kanske, kommer hem mellan 7-9 beroende på hur mkt han har att göra.

en annan sak, Sophie kan bli jävligt arg ibland på barnen, de är väl självklart, jag kan bli jävligt arg på dom och ta tag i armen på dom för att dom ska lyssna, men hon blir arg å tar tag i armen och ibland slår dom, (INTE I ANSIKTET) på typ armen eller rumpan eller nått. hon har gjort de flera ggr framför ögonen på mig! Jag blir lika ställd varje gång! vet inte vad jag ska göra, gå iväg, bara stå där och titta eller va fan ska jag göra?! Jag tycker att de är helt okej att ta tag i armen hårt men fan inte slå.......... Men de är ju inte direkt så att jag skulle säga till henne, Jag vill ju inte att hon ska tycka att jag tycker att hon uppfostrar sina barn fel, men jag vill inte heller bara stå där och titta.... (detta händer inte ofta, endast när dom är riktigt dumma) och sen när hon nu har slagit dom, då säger hon åt dom att sluta grina!? de är väl klart som fan barnet grinar när nån har slagit dom! Lyly gråter väldigt mkt, ofta och mkt. Jag tycker att de är jobbigt, för han gråter för allt, vad som än händer, om han inte orkar äta upp maten, om jag säger åt han en gång att gå och borsta tänderna men inte lyssnar sen säger jag de igen och går närmare han så börjar han grina, assåå jag menar allt! förstår inte!
HAHAHA ja just de, Sophie bad mig lägga barnen en gång när en mattläggare skulle komma förbi och prata priser med sophie, så jag skulle hålla barnen borta, inte störa. så då bad jag barnen gå in på toan och borsta tänderna, connie och romilly borstar tänderna fint, har en tidning där också som dom tittar i, men lyly ska promt ner och snacka med sophie, han har nått jätte viktigt att säga sa han. men ja sa, nej du får inte störa henne nu för hon pratar med en man där nere. han sa jo och puttade mig åt sidan, jag tog tag i hans hand och förklarade varför han inte fick gå ner, men han skulle ner ändå. jag stod ivägen för honom så han försöker krypa emellan mina ben men jag håller igen dom så han får inte igenom hans huvud, men han trycker ändå och tillslut börjar han grina och säga att jag gör illa honom, men de är ju du som trycker säger jag, jag gör ju ingenting! han ba; jo du står ivägen. å så förklarar jag igen å igen å igen, men han fattar inte. han skriker hela tiden, vägrar lyssna. tillslut har de gått ett tag så kommer sophie upp och skäller ut honom! när dom pratat klart så säger jag förlåt, menar jag fick honom att skrika. hon ba; nej de är han som gjort fel, du gjorde bara som du va sagd att göra. :)

jaja nog om de, idag är de fredag, har inte bloggat på länge nu, ursäkta mig.
Måndag: åkte hem från malin, va "bank holiday" här så .. tåget kom in tidigt på pewsey station så fick stå och vänta 30min i kylan, blåste som fan. kom hem, romilly hade saknat mig, hoppade på mig och kramade och pussade mig, å fick en kram från connie och lyly. :)

Tisdag: jobbade som vanligt
Onsdag: jobbade som vanligt.
Torsdag: jobbade som vanligt.
Fredag: idag hade jag hand om romilly hela dagen, började med frukost kl 7 för connie och lyly, borsta tänderna och klä på sig. sen vaknade romilly, ledig idag så skulle va hemma hela dagen, dom drog jag och romilly åt frukost i lugn och ro och sådär tog på henne kläder å borstade tänderna, romilly satte sig framför tv:n jag satte på en tvätt med barnens kläder och några mina, och sen en ny tvätt med mina, dammsög lekrummet, köket och tvättstugan å moppade golvet lite hastigt och lustigt(små rum). sen satte jag mig och kollade på mamma mia med romilly ett tag, de regnade hela förmiddagen så fick vara inne. kollade till lunch sen lunch och sova för romilly, jag gjorde rent diskhon i köket och gjorde rent på gäst toan, de ska komma gäster idag trode jag men dom kommer nog imorn. så gjorde rent badkaret å handfatet spreyade med en spray och sköljde bort. typ gnuggade lite på själva kranen. la nått pulver i toan som skulle ligga där i 6 timmar sen va jag klar, gick ner och la i tvätten i torktumlaren och började stryka massa annat, sen väckte jag romilly, kollade klart på filmen och ja strök klart allt förrutom en skjorta, hade redan gjort 3 st så pallade inte göra en till... HATAR SKJORTOR!!!!! sen gick vi ut och lekte ett tag, gick runt i trädgården och kollade på alla fina färgglada blommor och sen hoppade romilly studsmatta, är bara en liten leksaks studsmatta så jag får inte hoppa. sen kastade vi boll och sen va de dags för kvällsmat runt 5 sen gå och hämta upp lyly och connie som hade ätit kvällsmat hos en kompis längre ner på vägen, sen hem bada och sen kom sophie och James tillbaka (ÄNTLIGEN) jag gjorde mat, sen la jag mig i en efterlängtad säng!! :) skönt å bara vila, har gjort mkt idag.

aja, ja ska nu kolla på sex and the city eller så ska jag sova, är as trött, kl är nu 21.48... har skrivit i mer än 30 min hahahahhah!
Ja just de, sanna kommer i helgen, men ja kan inte åka in till london i helgen, har för lite pengar, men Mira kommer hit den 23 då ska jag in :) hihi! sen den 29:e kommer mamma&pappa! SAKNAR ER! <3
SAKNAR ALLA MINA VÄNNER och MIN FAMILJ! <3
jaja, hade bra!!!
PUSS&KRAM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0