HAPPY GIRL!!!

igår hände nått som gjorde mig helt och hållet stissig så de går inte att förklara!!
En tjej som heter Emma ringde från proffice och berättade för mig att intervjuen och allt gick jätte bra och att jag skulle passa perfekt för detta jobb! så ja ska på Drogtest på måndag halv 9 och sen på introduktion den 16:e :D sen upplärning v17 och v18 :D på Ica hacksta :D:D:D hur glad är inte jag på en skala!!!

congratz till mig :D

åååh ja är så glad så glad!!!



Btw, grattis bror som fyllde 24 igår :)

ikväll så ska P skjutsa mig till maddes och vickans 50års fest :) kommer bli trevlans!
nu ska ja upp å duscha så ja blir klar snart hehe!!

seeyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0