Work work work, cross your fingers!

Igår mina damer och herrar va jag på min första träning med romfa på runt 1.5år? de va helt okej, fick ont i min fot som vanligt när vi va ute och sprang, inge bra att springa på asfalt.. men träningen inomhus gick bra, styrka sen fotboll :) ja har saknat fotbollen så de va kul att få spela igen :D ska vara med och spela träningsmatch på söndag mot tillberga ! de ska bli kul, har dock inte så bra kondition, men får väl kämpa så mkt ja kan, sprang idag på våran cross trainer hemma ca 6km de va bra gjort :) ska försöka komma igång med träningen igen nu, fan är trött på att se ut som jag gör !! Well well, I'm trying anyway!

Va och solade idag med mia och malin på djäknesolen :) de va skönt! sedan åkte vi till ikea och åt köttbullar potmos lingonsylt och sås för 16kr precis som igår :P träffade mikaela som stog i kassan också och sa hej :) gick en stund på hällashopping också, dock jävligt trött så orkade inte gå runt så mkt :P
Mia kom hem från norrland igår kväll så de va trevligt att träffa henne också :)

Imorse vart ja väckt och vaknade på en jätte bra sida, dom ringde nämligen från proffice och frågade om ja fortf va intresserad av att komma på intervju till ica lagret, och de va ja såklart, så ska på intervju imorn! :D fyfan va glad ja vart!! de lät som att jag redan fått jobbet i telefonen, han pratade så som att ja ska på upplärningsveckorna och ska jobba i sommar, och de hoppas ja att jag kommer göra! kommer bli tokig om ja inte får ett jobb!! då drar ja till england eller nått och söker ist :P trött på att vara arbetslös!!

Jag vart väckt av en annan jätte trevlig kis på morgonkvisten också såklart, dock lite tidigt men alltid lika mysigt att vakna brevid dig babe, de vet du! <3

varit en trevlig kväll också, kollat på arga snickaren med mor&far och sen lite på nyheterna! fika lite å snackade :) sen vart de serier, trauma, 90210 och lost, nu blire southland och sedan blire sova, måste gå upp lite tidigt och börja fixa mig inför intervjun..
de kommer komma nå bygggubbar och snacka med pappa om att spackla och måla taket i hallen på ovanvången så kommer säkert vakna vid halv 8 när dom kommer hit! dom gjorde nått fel så pappa ska försöka få dom att måla hela taket ist för bara över hålen som vart!

jaja nu ska ja kolla på southland och sova! vi hörs pussssssssssssis


Farmors brills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0