Måndag, dag 1

började dagen med att ja vaknade hos min sötis :) mös med han lite på morgonkvisten, sen drog han till jobbet å ja sov några timmar till sen åkte ja hem till mia som hade fått halsfluss, så hon ska äta kåvepenin i 10dagar.. men vi åt iaf frukost eller drack, de va plommon saft typ blandat med vatten som vi fick äta med sked, sen till lunch åt vi grönsakskur och en drink med 11 vitaminer&11 mineraler och örtte till de ..
kvällsmaten va godast, grönsaksbuljongs soppa! den vart man lite mätt av iaf, men inget av sakerna va spec gott... hahaha

har varit sega hela dagen, bara suttit framför tvn typ, varit ute å gått i typ 35 min med hennes hund, och varit förbi mig å hämtat min dator och en vetekudde som mia ville ha på sina axlar.

fyfan va ja är hungrig och trött nu, så ska nog gå och sova snart!
ska ju upp vid 9 imorn och dricka te.. dagarna går inte spec snabbt, har bara gått en dag, men vi är ju helt slut så de är jobbigt att göra nått typ :P men man känner sig mkt lättare, snart börjar väl all rening av kroppen då kommer vi nog må skit, imorn och på onsdag tror ja kommer vara as jobbiga, men får göra nått så vi dagen går fort, mår lite smått illa.. har ju inte fått i mig nå gott eller varit mätt. as drygt! skulle döda för en stor köttbit!! skulle kunna köpa en stor jävla flintastek å steka på å äta bara den! :D hahaha söndag å måndag äre upptrappning fyfan va gott de kommer vara med fil till frukost ist för dom här jävla drinkarna...
hahaha! måste bara hålla mig från att äta massa skit efter så man inte går upp nått! de skulle vara för jävligt!

de här va våran lunch för idag!! hahaha ser de gått ut?




skulle mkt hellre äta de här !! hur gott ser inte de här ut?! längtar tills ja kan äta nått sånt igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0