This is my life!

måndag kväll, idag har ja hunnit med mkt känns de som! startade dagen med att kliva upp kl 08.00 å åt 2 ägg å salami :) sov hemma hos min moster å mina kusiner oskar och ida :) för vi åkte till sthlm för att ida skulle till en sångpedagog och kolla upp vart rytmus låg någonstans, och fyfan va bra hon sjunger alltså, de är helt sjukt!!! ja sa redan från början när ja hörde hennes röst att hon kommer bli en stjärna!! men hon övade in låtarna tills nästa tisdag när hon ska sjunga upp för dom på skolan! hon ska börja där till hösten om hon kommer in, men de tror ja :)

kom hem runt 16, åkte hem till mia en snabbis för att hämta min dator.. hon satt på sitt rum som en liten tant å sökte jobb :D hahahaha!
sen åkte ja å handlade lite för att sedan komma hem för att äta mat :D mumma!
va tvungen att åka till farmors hus å hämta mina sommardäck till bilen och massa resevdelar, så vart ingen promenix med sannis ikväll, får bli imorn ist :D

åååh ja blir irriterad får inte ner senaste avsnittet av desperate!!

ne nu ska ja kolla på nått avsnitt som ja inte hunnit sett än!
see ya !
pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0