Torsdag

sov as skönt inatt :) nice nice! gick upp åt frukost och skrev på alla papper till utbildningen, ska åka hem till mig snart å fixa en kopia av mitt betyg för att sedan åka till VUC och lämna in dom! hoppas ja kommer in till augusti! :)
Gick ut å gick i ca 50 min, hade med mias hund, men fyfan va dryg han va, ville inte ens gå! fick typ dra fram honom!

snart ska vi äta och sen åka till mig å fixa, ska sätta på en tvätt hade ja tänkt, sen åka å lämna in papprerna å sen hit igen, mia ska plocka mina ögonbryn och sen äre typ dags för kvällsmat, sen ska ja hem å duscha å fixa sen skjutsa pappa&dennis till råby ip och sen ska ja träffa min babe!! :D längtar!


NU ska vi äta äntligen! as hungrig!! fil å bär mumma! mia ska äta morotsmust till lunch :P hehehe
kanske kommer in senare.
vi hörs pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0