Long time no see!

De va inte igår jag skrev här.. Kanske är dags att börja igen!

Liten uppdatering om vad som hänt i mitt liv.
Fick jobb på ICA jobbade på Proffice innan så hoppade upp ett snäpp!
Flyttat till lägenhet på skallberget sen 1.5 år tillbaka,en 2a ! Helt okej! :)
Min gamla golf brann så köpte en ny bil!
En Nissan juke! :)
Har bestämt mig för att köra tjejklassikern så har sprungit Lidingöloppet på 1 mil i sep. Så ska åka kortvasan nu på fredag 22/3. Inte alls så tränad som ja borde vara tyvärr! :/ men ja kämpar på! Dock så missar jag Vätternrundan i maj.. Är i USA då!! :D jag och Malin ska åka till USA i 3 veckor! San Francisco, los Angeles, san Diego och las vegas!! :D de ska bli väldigt kul!! :) 20maj smäller de!
Så tillbaka till tjejklassikern så måste ja börja om igen eftersom ja missar en del, så börjar antingen på Vansbro simningen eller Lidingö loppet! Men ska iaf ta mig igenom tjejklassikern.

Hm. Nått mer..
Jo jag har sån helvetes träningsverk så ja nästan svimmar. Va med Anna på factor i lördags, killerpass! Har knappt kunnat gå idag så vetefan hur de ska gå imorn! Haha
Jag och Sanna har skaffat oss gymkort på member24 så ska förbi dit imorn och gå lite på bandet eller crosstrainern.. Måste få igång mina ben nu, ut i skidspåret med mig!
Ne men om man ska gå och sova kanske.. Börjar kl 05 imorgon.. Har bytt schema så jobbar 05.00-13.30 jämna veckor och 13.30-21.50 ojämna! Lagom sliten imorn! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0